سرور مجازی پی پال pay pal سرور مجازی پی پال paypall

برای استفاده از سرویس پی پال (paypal) امکان استفاده مستقیم از اینترنت و IP های ایران رو ندارید و باید از طریق سرور مجازی با IP های ثابت اینکار رو انجام بدید. سرور مجازی های بلوسرور این امکان رو به شما میدن که براحتی و از هر مکانی به حساب خود دسترسی داشته باشید.آی پی سرور مجازی های بلوسرور همیشه ثابت هست و امنیت ، آپتایم و پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی های سرور مجازی های بلوسرور هست.

پی پال (PayPal) یکی از امن ترین ابزارها برای پرداختهای آنلاین ارزی در اینترنت است که به خاطر دقت، سرعت نقل و انتقال مستقیم پول و سادگی استفاده از محبوبیت و گستردگی زیادی برخوردار است.
به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید از یک وب سایت خارجی کالا، کتاب، مقاله یا لایسنس نرم‌افزار خریداری کنید، می توانید از پی پال استفاده کنید. از دیگر کاربردهای پی پال امکان ثبت نام در آزمون ها، کنفرانس ها و سمینار های بین المللی، انجمن‌های علمی و اشتراک مجلات خارجی است. کاربرد مهم دیگر پی پل این است که شما بدون نیاز به حواله بانکی از طریق صرافی ها و یا خرید کارت اعتباری، می توانید مبالغ مورد نظر خود را به هر واحد ارزی (مثل دلار آمریکا، یورو، پوند، دلار کانادا، دلار استرالیا و دیگر ارزهای خارجی) برای اشخاص، شرکت ها، موسسات و یا وب سایت‌های خارجی ارسال نمایید.

با وجود این که PayPal ابزاری بسیار پرکاربرد در جهان است و به میزانی گسترده در خرید های آنلاین و اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد، متأسفانه ایرانیان، به خاطر تحریم های موجود امکان استفاده از پی پال را ندارند و درصورت ایجاد حساب پی پال و مشخص شدن داشتن کوچکترین ارتباطی با ایران بلافاصله حساب کاربری آن‌ها مسدود خواهد شد.paypal

برای اینکه بتوانید اکانت paypal ایجاد کرده و وریفای نمایید، حتماً لازم است که IP شما، IP اختصاصی ثابت غیر از آی پی VPS ایران باشد. بنابراین توصیه می کنیم از سرور مجازی های بلوسرور استفاده کنید که آی پی ثابتی از کشور مشخصی ارایه میکنند. در صورتی که آی پی شما از ایران باشد، و یا هر بار از آی پی متنوعی استفاده نمایید، پیپال اکانت شما را لیمیت ( بلوکه ) می کند. paypal

پی پال paypal