سرور مجازی ترکیه

خرید VPS سرور مجازی ترکیه ابری با IP ثابت و پینگ پایین

سرور مجازی ترکیه بلوسرور از شهر istanbul و با 3 دیتاسنتر TI Sparkle، comnet ارایه میشود، سرور مجازی ترکیه ابری دارای IP ثابت هستند و برای فعالیت های ترید مثل سایت بایننس و دسترسی به فعالیت های مالی در کشور ترکیه مناسب هستند. با خرید VPS ترکیه از بلوسرور میتوانید به IPv4 +IPv6 و پورت شبکه 40Gbps ورودی و  1Gbps تا 6Gbps خروجی دسترسی داشته باشید.

 

سرور مجازی ترکیه پرسرعت با پینگ پایین

در توضیحات زیر، مرکز داده comnet را بر اساس سرعت شبکه و پینگ سرور بررسی میکنیم.

دیتاسنتر COMNET

COMNET Datacenter Istanbul یکی از بزرگترین مرکز داده ها در استانبول است که به دلیل کانکشن مستقیم به اینترنت داخل کشور ایران (پینگ حدود 80ms) دارد که بسیار مورد توجه کاربران داخلی است، خود سایت این دیتاسنتر، سرور اختصاصی و colocation ارایه میدهد، اما خدمات VPS ندارد، آپتایمی که برای سرورهایش تعریف کرده، 99.99% است.

 

سرعت پورت شبکه دیتاسنتر COMNET

VPS ترکیه بلوسرور دیتاسنتر Comnet در 4 پلن شروع میشود. سرعت پورت شبکه دانلود به داخل سرور مجازی ترکیه comnet از 40Gbps SM Fiber و سرعت آپلود از سرور به ترتیب پلن های پایه از 1Gbps Bandwidth و 2Gbps و 4Gbps و 5Gbps شروع میشود. این سرورها کلود خود پروایدر ترکیه هستند و با سخت افزار هارد SSD و Ram ddr4 و CPU 2699v4 ارایه میشوند.

 

خرید IP ثابت سرور مجازی ترکیه

سرور مجازی های ترکیه بلوسرور، از نوع Cloud دیتاسنتر هستند و در صورتیکه مشکل ناخواسته ای پیش نیاید، تا هر زمانکه شرایط تمدید برقرار باشد، برای شما خواهد بود. سرورهای دیتاسنتر comnet دو عدد ipv4 و ipv6 دارند و سایر دیتاسنترها فقط ipv4 دارند.

 

قیمت VPS ترکیه

قیمت VPS سرور مجازی ترکیه به عوامل مختلفی بستگی داره، قیمت هر دیتاسنتر بر اساس خدمات میزبانی سروری که انجام میدهد متفاوت است، یا هزینه ترافیک و انتخاب پورت شبکه و Uplink تاثیر زیادی در قیمت سرور مجازی دارند.

 

دیتاسنتر 3 که از بزگترین دیتاسنترهای دنیا به اسم Equinix است وتوسط بلوسرور به عنوان VPS سرور مجازی ترکیه ارایه میشود در شهر istanbul قرار دارد و به نسبت سایر سرورهای ترکیه دارای سخت افزار قوی تر، ram ddr4 و CPU نسل جدید و هارد NVME است.

 










دارای پنل مدیریت (خاموش/روشن/ریستارت، مشاهده مصرف ترافیک و امکان نصب مجدد سیستم عامل )و فاقد دسترسی به کنسول VNC از پنل کاربری است ( VNC از تیکت انجام میشود.).
سرعت پورت شبکه این دیتاسنتر برای دانلود به داخل سرور 40Gbps است و سرعت پورت خروجی برای آپلود از سرور هم، از 1Gbps تا 6Gbps اشتراکی به ترتیب پلن شروع میشود.



CPU
هارد
پورت شبکه - ترافیک ماهیانه
سیستم عامل
قیمت ماهیانه
1GB
1Core
25GB
SSD
2TB Traffic
Port 40Gbps In - 1Gbps Out - IPv4+IPv6
لینوکس
410 هزارتومان
2GB
1Core
50GB
SSD
3TB Traffic
Port 40Gbps In - 2Gbps Out - IPv4+IPv6
ویندوز / لینوکس
560 هزارتومان
4GB
2Core
80GB
SSD
5TB Traffic
Port 40Gbps In - 4Gbps Out - IPv4+IPv6
ویندوز / لینوکس
1.150.000 هزارتومان
8GB
4Core
160GB
SSD
6TB Traffic
Port 40Gbps In - 5Gbps Out - IPv4+IPv6
ویندوز / لینوکس
2.220.000 هزارتومان


این سرورها فاقد پنل مدیریت در سایت بلوسرور هستند. این سرورها برای paypal مناسب نیستند.
سرورها عموما موجود هستند ولی جهت بررسی، قبل از خرید لطفا با پشتیبانی وضعیت موجود بودن را بررسی کنید.



CPU
هارد SSD
ترافیک ماهیانه
سیستم عامل
قیمت ماهیانه
2GB
1vCPU
50GB
1TB Traffic - 150Mbps
لینوکس
625هزارتومان
4GB
2vCPU
50GB
1TB Traffic - 150Mbps
لینوکس / ویندوز
1.200.000 هزارتومان
8GB
4vCPU
50GB
2TB Traffic - 150Mbps
لینوکس / ویندوز
2.290.000 هزارتومان

بزودی این سرورها فعال میشوند. این سرور مجازی ها Cloud خود دیتاسنتر هستند.
سیستم عامل ویندوز در این دیتاسنتر فقط با تهیه لایسنس ارجینال ویندوز از خود دیتاسنتر قابل ارایه است که به هزینه سرور اضافه خواهد شد. (جهت نصب سیستم عامل ویندوز لطفا با پشتیبانی هماهنگی کنید.)


سرور مجازی با CPU قوی و هارد NVME                   ترکیه، هلند، آلمان، فنلاند، آمریکا، ایسلند (قابل انتخاب در فرم سفارش)

ترافیک ماهیانه سرور مجازی ترکیه 500GB در ماه میباشد. سایر کشورها 3TB در ماه است.
CPU
هارد
پورت شبکه - ترافیک ماهیانه
سیستم عامل
قیمت ماهیانه
2GB
2vCPU (2.9GHz)
Xeon Gold 6226R / EPYC 7542
30GB
NVMe
500GB ترکیه
3TB سایر کشورها
لینوکس
510 هزارتومان
4GB
4vCPU (2.9GHz)
Xeon Gold 6226R / EPYC 7542
60GB
NVMe
500GB ترکیه
3TB سایر کشورها
لینوکس / ویندوز
1.000.000 هزارتومان
8GB
8vCPU (2.9GHz)
Xeon Gold 6226R / EPYC 7542
1200GB
NVMe
500GB ترکیه
3TB سایر کشورها
لینوکس / ویندوز
1.700.000 هزارتومان
16GB
16vCPU (2.9GHz)
Xeon Gold 6226R / EPYC 7542
240GB
NVMe
500GB ترکیه
3TB سایر کشورها
لینوکس / ویندوز
3.200.000 هزارتومان
ترافیک ورودی به داخل سرور (inbound) نامحدود و منصفانه است، فقط ترافیک خروجی 500GB ترکیه و 3TB محاسبه میشود، در صورت اتمام ترافیک درج شده برای هر پلن، سرعت پورت سرورها 10Mbps میشود.
سرورها دارای پورت شبکه 1Gbps به همراه یک عدد IPv4 هستند.



موارد ممنوعه : هک و کرک اکانت سایتها و سرورها،(Net Scan ،Port - IP Scan)، تست نفوذ، اتک (credential stuffing attack، brute force و...)، دیداس، اسپم، ماین، تورنت، vp-n عمومی-فروشی، node کریپتو، نقض کپی رایت
(Net Scan ،Port Scan ،IP Scan) فعالیتی است که برای اسکن کردن IP سایر سرورها، یا اسکن کردن پورت سرورها و سایت ها، به قصد پیدا کردن پورت های باز آن سرور انجام میشود.
credential stuffing attack، brute force حملات غیرمجازی هستند که به قصد نفوذ به سایر سرورها، با داشتن لیستی از user/passwordها برای پیدا کردن مشخصات صحیح آن سرور و برای ورود به آن انجام میشود.

سرور مجازی VPS ترکیه دیتاسنتر TI Sparkle و comnet دارای پنل مدیریتی کامل است و دیتاسنتر 3 فاقد پنل مدیریتی در سایت بلوسرور است، دیتاسنتر 2 - لینوکس، فقط دارای دسترسی به پنل کنسول VNC است.






پینگ VPS ترکیه دیتاسنتر 4 - comnet



پینگ VPS ترکیه



VPS ترکیه یک سرور مجازی ایزوله و دارای سخت افزار و منابع خاص خود است که موقع خرید سرور مجازی ترکیه، توسط کاربر انتخاب میشود و بعضی منابع آن مانند Ram, Hdd با هیچ کاربر دیگری به اشتراک گذاشته نمی شود، معمولا پورت شبکه بصورت اشتراکی است. کلمه "مجازی" به این منظور به کار میرود که چندین سرور مجازی ترکیه در کنار سایر VPS ها در یک ماشین فیزیکی قرار دارد. با اینکه این سرورها در یک سرور فیزیکی قرار دارند، اما به گونه ای عمل می کند که عملکرد همه قطعات سخت افزار، توسط مجازی ساز جدا شده است و هر VPS ترکیه سخت افزار خودشان را دارند.


سرور مجازی ترکیه از شهر استانبول ترکیه با پینگ پایین به ایران ارائه میشود. در واقع سرور مجازی ترکیه ماشین های مجازی هستند که بر روی سرورهای اختصاصی و توسط مجازی ساز ایجاد می شوند. سرورهای مجازی ارائه شده توسط بلوسرور، بصورت فیزیکی در خود استانبول ترکیه قرار دارند و از نظر پایداری شبکه، آپتایم و سرعت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و این وی پی اس ها با سیستم عامل های CentOS، Debian، Ubuntu Linux و همچنین با سیستم عامل های Windows Server ارائه میشود.


باتوجه به نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران، بعضی از دیتاسنترهای این کشور به ایران پینگ پایین دارند ( البته توجه داشته باشید که به دلیل روتینگ شبکه، همه سرورهای ترکیه به ایران پینگ پایین ندارد، بلکه بعضی از دیتاسنترهای این کشور به دلیل روتینگ شبکه ای که دارند، یک بار به فرانکفورت آلمان مسیریابی میشود، سپس دوباره ترافیک برگشتی به ایران میاد، به همین خاطر دارای پینگ پایین نیستند) اما دیتاسنتر Comnet استانبول که بلوسرور برای سرور مجازی ترکیه ارایه میدهد دارای لینک ارتباطی مستقیم به ایران است و پینگ پایین دارد.

راهنمای خرید سرور مجازی ترکیه


از بین دیتاسنترهایی که قرار داده شده، شما باید یک دیتاسنتر را بر اساس قیمت، سخت افزار و نوع استفاده ای که دارید انتخاب کنید. مثلا اگر برای گیم نیاز دارید، سرورهای دیتاسنتر Comnet باتوجه به پورت، پینگ و قیمت VPS ترکیه که برای آنها در نظر گرفته شده بسیار مناسب هستند. همچنین دیتاسنتری که انتخاب میکنید، باید سیستم عاملی که در خرید VPS ترکیه نیاز دارید را موجود داشته باشد. یکی از پلن ها را انتخاب کنید و در صفحه خرید بعد، سیستم عامل را انتخاب خواهید کرد و خرید و پرداخت از درگاه انجام خواهد شد.

سرور مجازی ترکیه با سیستم عامل ویندوز و لینوکس ارایه میشود.
VPS ترکیه دیتاسنتر Comnet فقط IPv4 + IPv6 دارد.
به دلیل پینگ پایین، این سرورها مناسب اتصال به سرورهای گیم هستند.