آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس



افزایش حجم آپلود در وردپرس Increase Upload Max Filesize    

میزان حجم پیش فرض قابل آپلود در سرور ها و هاست معمولا 2MB است ، برای افزایش این مقدار راه های زیادی وجود داره که میتونید بررسی کنید ، از اساسی ترین روش های افزایش حجم آپلود ، تغییر این مقدار از طریق کنترل پنل admin سرور است که توسط مدیران سرورها قابل انجام است ، اما اگه دسترسی به این تنظیمات ندارید ، براحتی میتونید این مقدار رو با آموزش های زیر افزایش بدید.

Increase Upload Max Filesize

Increase Upload Max Filesize

 فایل php.ini :

کدهای زیر رو در فایل php.ini هاستتون قرار بدید و سپس وضعیت حجم آپلود رو بررسی کنید. (گاهی ممکن است کدهای زیر کار نکنه که با قرار دادن عدد 10 به جای 64 ممکن هست مشکل برطرف بشه.) اگر چنین فایلی ندارید در پوشه public_html هاست یک فایل به اسم php.ini بسازید.

upload_max_filesize = 64M
post_max_size = 64M
max_execution_time = 300

Increase Upload Max Filesize

فایل htaccess. :

اگر از طریق فایل php.ini مقدار سایز آپلود در رسانه وردپرس افزایش پیدا نکرد ، کد های زیر رو در فایل htaccess. هاست قرار بدید.

php_value upload_max_filesize 64M
php_value post_max_size 64M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

Increase Upload Max Filesize

Increase Upload Max Filesize

 

افزایش حجم آپلود از طریق پلاگین :

اگر روش های بالا بدلیل کانفیگ ها و تنظیماتی که روی سرور انجام شده قابل پیاده سازی نیستند ، از طریق افزونه های افزایش سایز آپلود مانند افزونه زیر میتونید سایز آپلود رو زیاد کنید.

دانلود افزونه Increase Upload Max Filesize

افزایش از طریق PHP Selector :

در بعضی از هاستینگ ها در سی پنل یا دایرکت ادمین گزینه ای به اسم PHP Selector است که کاربران با مراجعه به این قسمت میتونن مقدار post_max_size و upload_max_size رو زیاد کنند

افزایش حجم آپلود در وردپرس

سایر آموزش ها :

خطای صفحه سفید وردپرس

غیر فعال کردن XML-RPC وردپرس