کاربران گرامی، لطفا به صورت کامل شرایط استفاده از سرویس را مطالعه بفرمایید، باتوجه به اینکه در هنگام خرید یا ثبت نام در سایت بلوسرور گزینه " پذیرفتن قوانین" رو تایید و سرویس مورد نظر رو با پرداخت فاکتور تهیه کردین که معادل همان امضا است ، طبق این تفاهم نامه و مطابق قوانین و توضیحات پشتیبانی بلوسرور از سرویس استفاده خواهید کرد و در صورت عدم رعایت شرایط استفاده ، این قوانین اجرا خواهد شد، رعایت این قوانین بر همه کاربران الزامیست.


1. کلیه خریداران به جهت احراز هویت پنل کاربری و تایید اینکه مشخصات ثبت شده در سایت با اسامی واقعی خودشان است، موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل تصویر (کارت ملی یا گواهینامه رانندگی) (بصورت واترمارک زده) می باشند. همچنین تمام مشخصات درج شده در پنل کاربر باید صحیح بوده و تغییرات باید بروزرسانی شود و در صورت ناصحیح بودن کلیه عواقب برعهده خریدار میباشد (ماده 667 تبصره 2 و 668 قوانین جرائم رایانه ای). بعد از خرید سرویس، تیکت احراز هویت بصورت خودکار ایجاد میشود و کلیه سرویس ها بعد از احراز هویت ارایه میشوند.

2. استفاده از سرور مجازی، اختصاصی، سرویس های میزبانی وب (هاست) به عنوان هک ، کرک ، نت اسکن ، پورت اسکن ، دیداس ، اتک ، فیشینگ ، ارسال ایمیل تبلیغاتی ، سایت های شرط بندی، چت روم، درگاه پرداخت جعلی، مسائل جنسی، فیشینگ، راه اندازی سرویس های پرو-کسی و V+P+N ، پروکسی تلگرام MT.proto و shadow.socks و... تورنت ، فایل های دارای کپی رایت (فیلم و موزیک خارجی)، سرور Game (فقط با هماهنگی) طبق قوانین دیتاسنتر ممنوع است و در صورت انجام اینکار چه خواسته و یا ناخواسته باتوجه به اخطاری که از سمت دیتاسنتر ارسال میشود ، سرور بصورت موقت یا دائم بسته و بازگشایی نخواهد شد ، همچنین هزینه سرویس تهیه شده بازگشت داده نخواهد شد.

3. از سرویس های میزبانی سایت توسط بلوسرور بکاپ تهیه میشود، اما تهیه بکاپ اصلی به عهده کاربران هست، چون بکاپ بصورت سیستمی و خودکار گرفته میشود، ممکن هست بکاپ تهیه شده ناقص یا دچار مشکل باشد که در اینصورت هیچ مسئولیتی با بلوسرور نیست و کاربر باید همیشه بکاپ داشته باشد.

4. محتويات وب سايت های راه اندازی شده در سرویس ها و کلیه اقدامات در سرور مجازی و اختصاصی و هاست بايد مطابق قوانين جمهوری اسلامی ايران باشد ، در غیراینصورت سرور بصورت موقت یا دائم قطع و کاربر تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه های وارد شده به بلوسرور یا هر شاکی دیگری میباشد ، همچنین هزینه سرویس تهیه شده بازگشت داده نخواهد شد.

5. راه ارتباطی بین خریدار و سایت بلوسرور از طریق تیکت و بصورت مستند بوده و تنها به کاربری که صاحب پنل کاربری است پاسخ داده میشود و از سایر راه های ارتباطی مانند پشتیبانی تلگرام ، تماس تلفنی ، باتوجه به مستند نبودن مورد قبول بلوسرور نیست.

6. تا زمانی که هزینه سرویس خود را می پردازید ، سرویس شما فعال خواهد بود ، جز در مواردی که قوانین را نقض کرده باشید .

7. در صورت عدم پرداخت و حذف شدن سرورها مسئولیت آن با کاربر است و کاربران سرور ها باید همیشه از زمان تمدید سرور آگاه باشند.

8. سرور مجازی ها و سرور اختصاصی شامل عملیات بکاپ گیری نیستند و کاربران و مدیران سرورمجازی و اختصاصی ها باید در هر شرایطی از سرورها بکاپ تهیه کنند و در سیستم خود یا یک سرور دیگر نگهداری کنند که مواردی مانند بلایای طبیعی ، مشکلات سخت افزاری ، تحریم های و مشکلات دیتاسنتر و ... باعث از دست رفتن اطلاعات سرورها نشود ، بلوسرور هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات ناشی از موارد فوق و سایر موارد را نمیپذیرد و مسئولیت آن با بلوسرور نیست. و تهیه نسخه پشتیبانی از فایل ها، دیتابیس ، ایمیل ها با خود کاربران بوده و همه کاربران میبایست اطلاعات خود را در سیستم دیگری غیر از تجهیزات بلوسرور نگهداری کنند. (در صورتیکه داده مهمی دارید تنها به نگهداری در سرور یا هاست اکتفا نکنید.)

9. مصرف منابع CPU , HARD ، RAM, EP , NPROC پهنای باند در سرور مجازی و هاست میزبانی وب ، بصورت منصفانه میباشد و در صورت استفاده بیش از حد و حداکثری از منابع باتوجه به سیستم مانیتورینگ سرورها امکان لیمیت شدن منابع وجود داره. همچنین هاست های اشتراکی صرفا برای بازدید سایت بوده و استفاده دانلودی ممنوع میباشد و تعداد ایمیل ارسالی در هاست های اشتراکی هر ساعت 60 عدد است و ارسال ایمیل تبلیغاتی ممنوع میباشد

10. مسئولیت حفاظت از اطلاعات ، اعم از نام های کاربری و کلمه های عبور بر عهده صاحب سرویس بوده و بلوسرور مسئولیتی در قبال لو رفتن آنها از سمت کاربر ندارد .

11. میزبانی سایت های خبر خوان، دانلود فیلم و موزیک، ربات تلگرام و اینستاگرام و سایر ربات ها و میزبانی دامنه های فیل-تر شده، ارسال ایمیل تبلیغاتی در این هاست ها ممنوع میباشد.

12. در صورت درخواست مراجع قضایی ، بلوسرور موظف اطلاعات کاربر را تسلیم نهاد مربوطه نماید .

13. وظیفه پشتیبانی حل مسائل و مشکلاتی است که مربوط به سرور می باشد و پشتیبانی از پلاگین ها ، سیستم های مدیریت محتوا و . . . باید توسط سایت انتشار دهنده سیستم انجام شود .

14. فاکتور مربوط به سرویس ها 10 روز زودتر موئد پرداخت صادر می شوند ، در صورت عدم پرداخت فاکتور ، سرویس مسدود خواهد شد و در صورت عدم پرداخت و تمدید سرور مجازی تا 2 روز بعد از مسدود شدن ، سرویس به کلی حذف خواهد شد و برای هاست های اشتراکی تا 30 روز اطلاعات سایت نگهداری و در صورت عدم تمدید حذف خواهد شد، سرور اختصاصی ها نیز در صورت عدم تمدید همان روز کنسل و حذف خواهند شد.

15. جهت تعامل و همکاری با کاربران، اگر کاربری هزینه تمدید سرویس سرور مجازی یا هاست اشتراکی، در بازه زمانی که سرویس ها در صورت عدم تمدید مسدود میشود را پرداخت نکند، بلوسرور سرویس کاربران را به مدت 3 ساعت فعال نگه میدارد تا اقدام به تهیه بکاپ کنند.

16. بلوسرور این حق را دارد که در صورت نوسانات بازار ارز و یا تورم ، به هر میزان برای جلوگیری از ضرر و زیان ، تعرفه ها را تغییر دهد .

17. فاکتور مربوط به سرویس ها 10 روز زودتر موئد پرداخت صادر می شوند ، در صورت عدم پرداخت فاکتور ، سرویس مسدود خواهد شد و در صورت عدم پرداخت و تمدید سرور مجازی تا 2 روز بعد از مسدود شدن ، سرویس به کلی حذف خواهد شد و برای هاست های اشتراکی تا 30 روز اطلاعات سایت نگهداری و در صورت عدم تمدید حذف خواهد شد، سرور اختصاصی ها نیز در صورت عدم تمدید همان روز کنسل و حذف خواهند شد، همچنین هزینه لایسنس های تهیه شده برای کنترل پنل ها و سایر لایسنس ها قابل بازگشت نیست، چون لایسنس ها از سایت های ارایه دهنده لایسنس تهیه شده و امکان کنسل کردن ممکن نیست.

18. برای تمدید فاکتور سرور اختصاصی یا سرورهایی که از دیتاسنتر تهیه میشوند مانند سرور مجازی ابری با پشتیبانی هماهنگ کنید.

19. سرورها به صورت مدیریت نشده بوده و در صورت بروز مشکل نرم افزاری ، سخت افزاری در سرورها ، در صورت امکان بلوسرور می تواند با برآورد هزینه مشکلات را برطرف کند.

20. تمامی پلان های سرورهای مجازی و هاست اشتراکی و شرایط استفاده از این سرویس ها، تابع قوانین دیتاسنتر مربوطه بوده و در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین ، بلوسرور مشکل را به کاربر مربوطه ارسال و باتوجه به نوع اهمیت اخطار (صرفا اطلاع رسانی و رفع مشکل یا اخطار مهم)، برخورد خواهد کرد.

21. هزینه نصب مجدد سیستم عامل و کنترل پنل (سی پنل ، دایرکت ادمین ، centos web panel و ...) 20 هزارتومان بوده. همچنین در صورتیکه پنل مدیریت سرور مجازی فعال باشد، امکان نصب سیستم عامل های ارایه شده توسط بلوسرور به کاربران به تعداد نامحدود ممکن است و اگر نباشد نصب دستی سیستم عامل روزی 2 بار رایگان انجام خواهد شد.

22. سرویس های خریدار تنها ارتقا (Upgrade) می یابد و کاهش (Downgrade) داده نمی شود.

23. هزینه بازگشت وجه سرویس ها ، تنها به کاربران احراز هویت شده و پرداخت وجه تنها به همان شماره حساب یا کارت پرداختی طی 3 روز انجام خواهد شد.

24. بلوسرور می تواند در هر زمانی با اطلاع یا بدون اطلاع قبلی ، قوانین را اصلاح و یا تغییر دهد.

25. سرورهای تست ارایه شده شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشند.

26. اگر خسارتی عمدی از سمت بلوسرور ایجاد بشه ( سوختن قطعات سخت افزار، کرش کردن سیستم عامل، مشکلات تحریم و برخورد دیتاسنتر با سرویس دهنده و ... شامل این موارد نیست.) و توسط مراجع رفع اختلاف تایید بشه، معادل همان هزینه پرداختی برای یک دوره جاری پرداخت خواهد شد.

27. خدمات ارایه شده توسط بلوسرور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمانتی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن ، مشکل شبکه سرورهای خارج در اینترنت ایران ، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد سرویس های بلوسرور که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. بلوسرور هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس ، حوادث احتمالی و ... به هر نحو نمی پردازد.

28. کاربر ثبت نام کرده در سایت متعهد میشود طبق قوانین سایت و با آگاهی از وضعیت قوانین بلوسرور از سرویس ها استفاده میکند.

29. تحویل کلیه سرویس ها، بعد از تایید پشتیبانی انجام میشود و زمان تحویل کلیه سرویس ها بین 1 دقیقه تا 8 ساعت است.

30. ارائه سرویس به سایت های فیلتر شده که از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، یا سایر نهادها فیلتر شده اند ممکن نیست.

31. باتوجه به وضعیت تحریم ها برای سرویس دهنده های ایرانی که شامل، سرویس های سرور اختصاصی، مجازی، هاست، انواع کنترل پنل ها، دامنه از سمت دیتاسنتر، کنترل پنل ها، لایسنس ها، و سرویس های رجیستر دامنه میشود، همواره سعی کردیم و میکنیم که مشکلی ایجاد نشه ولی اگر زمانی این موارد شدیدتر شد و سرویس دهی به بلوسرور مسئولیتی در قبال این موارد و مشکلات ندارد و خارج از کنترل بلوسرور است.

32. لینک بازاریابی و کدهای تخفیف فقط شامل پلن های ماهانه هستند و پلن های هفتگی شامل این مزایا نمیباشند، همچنین در صورت داشتن کد تخفیف ، یا باید از کد تخفیف استفاده کنید یا از لینک بازاریابی، فقط یک تخفیف قابل استفاده است.

33. بلوسرور، تنها شخصی را به عنوان مالک واقعی سرویس می شناسد که سرویس تهیه شده در ناحیه کاربری آن شخص وجود داشته باشد .

34. فروش سرور تنها به افراد داخل کشور انجام میشود.

35. باتوجه به اینکه ثبت و انتقال و تمدید دامنه توسط بلوسرور بصورت واسط به رجیستر دامنه خارجی انجام میشود و سایت های رجیستر خارجی هستند، یا در صورت عدم ثبت یا تمدید دامنه ir مسئولیت متوجه بلوسرور نخواهد بود، ولی در صورت وجود مشکل نتیجه نهایی به هر شکلی که هست به کاربر ارایه خواهد شد. 36 هزینه تمدید/ثبت/انتقال ، دامنه های بین المللی و ir همچنین هزینه خرید و تمدید لایسنس ها قابل بازگشت نیست. 35. کلیه فعالیت های بلوسرور در قالب چهارچوب قوانین جرایم رایانه‌ای است. لینک قوانین جرایم رایانه ای