انتقال فایل از سرور مجازی به کامپیوتر و بالعکس



انتقال فایل از vps به کامپیوتر

از ساده ترین روش هایی که بعد از خرید vps میتونین فایل هارو از سرور به سیستم شخصی خودتون یا بلعکس منتقل کنین استفاده از همین محیط ریموت دسکتاپ هست:

توجه داشته باشید که باتوجه به اینکه سرعت اینترنت سرور بالا هست، اگر فایلی رو قرار هست منتقل کنین، سرعت دانلود یا آپلود به اینترنت شخصی شما مربوط هست، چون این فایل با سرعت اینترنت شخصی شما دانلود یا آپلود داره میشه.

 

 

روش خیلی ساده اول :

مثلا اگر فایلی در سرور هست و میخواین به سیستم شخصی خودتون منتقل کنین، فقط کافی هست که در سرور اون فایل رو Copy کنین و بعد در سیستم شخصی خودتون Paste کنین، به همین راحتی انتقال انجام میشه.

 

روش دوم :

انتقال فایل با remote desktop

انتقال فایل های از سرور مجازی به کامپیوتر شخصی و از کامپیوتر شخصی به سرور مجازی بسیار آسان است، برای انجام اینکار از آموزش تصویری که توسط بلوسرور تهیه شده استفاده کنید. برای فعال سازی قابلیت دیده شدن Drive HDD کامپیوتر شخصیتون در سرور مجازی ، ابتدا طبق شکل زیر remote desktop رو باز کنید ، و بر روی Show more کلیک کنید.

 

انتقال فایل از سرور مجازی به کامپیوتر

 

 

تب Local Resource رو انتخاب کنید و در پایین صفحه در بخش Local devides and resource بر روی more کلیک کنید.

 

انتقال فایل از VPS به کامپیوتر

 

بر روی علامت ” + ” drive کلیک کنید تا drive های سیستمتون نمایش داده بشه ، درایوی که قصد share کردن و به اشتراک گذاری فایل رو دارید انتخاب کنید و تیک بزنید و OK کنید.

 

انتقال فایل از VPS به کامپیوتر

به سرور مجازی لاگین کنید، درایوی که به اشتراک گذاشتید رو مشاهده خواهید کرد.از این طریق میتونید فایل ها و اطلاعات خودتون رو به اشتراک بذارید.

 

انتقال فایل از سرور مجازی به کامپیوتر

 

سایر آموزش ها :

آموزش فعال کردن Directory Browsing در IIS

آموزش تغییر رمز ویندوز سرور