سرور مجازی بایننس

بهترین vps برای بایننس

سرور مجازی بایننس Binance

خرید سرور مجازی بایننس Binance

Binance یک صرافی آنلاین و بین المللی برای مبادله ارزهای دیجیتال یا ترید است، باتوجه به اینکه این سایت کاربران ایرانی را تحریم کرده هست و امکان استفاده از این وبسایت با IP ایران امکانپذیر نیست، کاربران باید از سرور مجازی بلوسرور کشورهای اروپایی برای ورود به این سایت استفاده کنند و به هیچ وجه با IP ایران وارد این سایت نشوند، باتوجه به اینکه سایت Binance پردازش بسیار بالا CPU دارد، بهترین نوع خرید vps و استفاده برای سایت بایننس، انتخاب پلن های  ryzen / Core i9 هستش، چون این پلن ها دارای فرکانس بیشتر، CPU قوی تر و کش بالاتر هستند.

 

مزایای خرید سرور مجازی بایننس Binance

ریسک استفاده از V**P–N در این سایت بالا است، چون امکان ارسال موقعیت واقعی شما که ایران باشد حتی وقتی از V++P–N استفاده میکنین به این سایت هست، بهترین گزینه استفاده از VPS یا همون سرور مجازی است. وقتی از سرور مجازی بایننس استفاده میکنین دقیقا شما شهروند همون کشور هستین و امکان پیدا کردن موقعیت اصلی شما که ایران باشه نیست. برای خرید سرور مجازی فنلاند یا خرید سرور مجازی آلمان در صفحه خرید میتونین انتخاب کنین.

توجه : ترید در سایت بایننس و سایت های صرافی ارز دیجیتال به دلیل پردازش بالای این سایت ها، استفاده از CPU های نسل جدید مثل intel Xeon Gold و amd Epyc عملکرد بسیار بهتری دارد.

▣ چرا باید از سرور مجازی ترید در سایت بایننس و سایت های ترید استفاده کنیم (مهم) :

1- سرور مجازی دارای IP اختصاصی است و تنها یک کاربر در سایت بایننس وارد میشود اما با V++P–N ، هزار نفر بصورت همزمان با یک IP ممکن است وارد این سایت شوند.

2 – در سرور مجازی هویت شما همان کشوری است که تهیه میکنین ولی با V–P++N امکان ارسال لوکیشن واقعی شما (ایران) به این سایت ها وجود دارد.

 

علاوه بر لیست کشورهای این صفحه برای استفاده در صرافی بایننس از سرور مجازی امارات و سرور مجازی ترکیه و VPS فارکس هم میتوانید استفاده کنید.





▣ کلیه خدمات پشتیبانی سرور مجازی بایننس در هر سطحی رایگان میباشد.
▣ پلن پیشنهادی برای سایت بایننس 4 گیگابایت رم میباشد، باتوجه به اینکه پلن 2 گیگ رم پلن پایه است و منابع کمی دارد و خود سیستم عامل برای اجرا نیاز به ram, cpu دارد، عملکرد باز کردن سایت بایننس در این پلن کند خواهد بود. بخاطر همین پیشنهاد ما حداقل 4 گیگابایت رم است.

▣ نکته ای در مورد سایت بایننس و سایت های ترید
محیط کاربری سایت بایننس، به دلیل تغییر قیمت های زیادی که در ثانیه انجام میشه و نمودار قیمت ها، نیاز به پردازش داره. این پردازش در مرورگر باید توسط کارت گرافیک انجام بشه، در سیستم های شخصی شما (کامپیوتر) این پردازش توسط کارت گرافیک انجام میشه و بسیار روان است، ولی چون سرورمجازی ها کلا قطعه کارت گرافیک ندارن، این پردازش توسط CPU انجام میشه که با کمی لگ همراه است و اون حالت انیمیشنی رو نداره. پیشنهاد : باتوجه به اینکه در سرور مجازی، هویت شما همان کشوری هست که تهیه میکنین و برخلاف vp-n لوکیشن واقعی شما که ایران باشد قابل تشخیص نیست، پیشنهاد میکنم تحلیل هارو در داخل سیستم شخصی خودتون و سایت هایی که این نمودارهارو نشون میدن بررسی کنین و در داخل سرور صرفا خرید و فروش داشته باشین و تحلیل ها و بررسی نمودارها داخل سرور انجام نشه.





دیتاسنتر محبوب و رایج بعضی از پلن های سرور مجازی ابری آلمان دارای هزینه ستاپ خود دیتاسنتر (40+ هزارتومن به بالا، بسته به پلن انتخابی) " فقط برای ماه اول " هستند.
پردازنده های AMD عملکرد و توان بهتری به نسبت intel دارند، در این سرورها سیستم عامل ویندوز و لینوکس نصب میشود.



CPU
هارد
پورت - ترافیک ماهیانه
OS - IP Public
قیمت ماهیانه
2GB
1vCPU (2.1GHz)
Intel Xeon Gold
20GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
360 هزارتومان
2GB
2vCPU (2*2.5GHz)
AMD EPYC
40GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
400 هزارتومان
4GB
2vCPU (2*2.1GHz)
Intel Xeon Gold
40GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
480 هزارتومان
4GB
3vCPU (3*2.5GHz)
AMD EPYC
80GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
665 هزارتومان
8GB
2vCPU (2*2.1GHz)
Intel Xeon Gold
80GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
845 هزارتومان
8GB
4vCPU (4*2.5GHz)
AMD EPYC
160GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
1.330.000 هزارتومان
16GB
4vCPU (4*2.1GHz)
Intel Xeon Gold
160GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
1.770.000 تومان
16GB
8vCPU (8*2.5GHz)
AMD EPYC
240GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
2.570.000 تومان
32GB
8vCPU (8*2.1GHz)
Intel Xeon Gold
240GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
3.300.000 تومان
32GB
16vCPU (16*2.5GHz)
AMD EPYC
360GB
Raid10 - NVME
20TB Traffic
Port 10 Gb/s
ویندوز / لینوکس
IPv4 + IPv6
5.650.000 تومان


این سرورها فاقد پنل مدیریت در سایت بلوسرور هستند. این سرورها برای paypal مناسب نیستند.



CPU
هارد SSD
ترافیک ماهیانه
سیستم عامل
قیمت ماهیانه
2GB
1vCPU
50GB
1TB Traffic - 150Mbps
لینوکس
605 هزارتومان
4GB
2vCPU
50GB
1TB Traffic - 150Mbps
لینوکس / ویندوز
1.160.000 هزارتومان
8GB
4vCPU
50GB
2TB Traffic - 150Mbps
لینوکس / ویندوز
2.180.000 هزارتومان






اگر آشنایی با سرور مجازی ندارید، نکات زیر را که به سادگی جهت آشنایی با سرور مجازی نوشته شده، لطفا بخوانید


آشنایی با سرور مجازی (VPS) :

▣ وقتی شما سرور مجازی تهیه میکنین در واقع یه کامپیوتر که 24 ساعته به اینترنت پرسرعت و بدون قطعی وصل هست رو در خارج از کشور تهیه میکنین و در موقع سفارش در سایت بلوسرور برای خرید VPS بایننس، سیستم عامل پیشنهادی که ویندوز است رو انتخاب میکنین و سرور بصورت خودکار توسط بلوسرور نصب خواهد شد. برای ورود به سرور به شما 3 مشخصه IP / Username / Password توسط پشتیبانی بلوسرور داده میشود که در برنامه ریموت دسکتاپ وارد میکنین و صفحه مانیتور سرور برای شما نشون داده میشه، در واقع شما وقتی به سرور مجازی متصل میشین، صفحه مانیتوری که در خارج از کشور هست در پنجره ای جدید در سیستم شخصی خودتون براتون باز میشه و با موس و کیبور سیستم شخصیتون، سرور یا همون کامپیوتری که توی خارج از کشور هست رو کنترل میکنین و با نصب مرورگر در سرور به ترید در سایت بایننس میپردازین.

خرید vps آلمان برای بایننس

اتصال از کامپیوتر (ویندوز، لینوکس، مک)، موبایل و تبلت (اندروید، آیفون) :

▣ با مشخصات ورود به Remote desktop که توسط بلوسرور داده میشود، امکان اتصال از طریق انواع کامپیوترهای ویندوزی، لینوکسی، مک، انواع موبایل های اندروید و آیفون ممکن است، با نصب بودن برنامه ریموت دسکتاپ در موبایل یا کامپیوتر لینوکس و مک شما (در سیستم عامل ویندوز بصورت پیش فرض این برنامه remote desktop نصب است) و وارد کردن مشخصات سروری که به شما توسط بلوسرور داده شده، امکان اتصال به سرور مجازی فراهم است.


▣ نصب و راه اندازی سیستم عامل بصورت خودکار است و توسط بلوسرور انجام میشود، همچنین پنل نصب سیستم عامل بصورت خودکار و فقط با زدن 1 کلیک به کاربر داده میشود.


سخت افزار و سیستم عاملی شخصی شما برای اتصال به سرور مجازی :

▣ نوع سیستم عامل و سخت افزار سیستم شخصی شما اصلا مهم نیست، شما فقط یک کامپیوتر (سرور) که دائم روشن و دارای IP ثابت است برای استفاده بایننس و باز کردن مرورگر در خارج از کشور اجاره میکنین و از راه دور توسط به اون متصل میشین، فقط کیفیت اتصال اینترنت شما از نظر پایداری به سرورهای خارج ملاک است (توجه داشته باشین سرعت اسمی یا سرعت دانلود ملاک نیست)

سرور مجازی برای binance




سرور مجازی بایننس

▣ از سرور مجازی ترید یا سرور مجازی بایننس میتوان برای خرید و فروش ارز های دیجیتال یا همان کریپتو کارنسی cryptocurrency استفاده کرد. بدین صورت که با تهیه سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز در یکی از لوکیشن های سرور مجازی آلمان یا سرور مجازی فنلاند که بلوسرور ارایه میدهد، میتونین سایت بایننس رو در سروری که تهیه کردین توسط مرورگر باز کنین و به تحلیل و خرید و فروش ارز دیجیتال خودتون در سایت بایننس بپردازید. به دلیل پردازش بسیار بالا در سایت بایننس، استفاده از سخت افزارهای جدید و میزان فرکانس بالای CPU در سرورها برای مشاهده این سایت مهم است، از اینرو بلوسرور با ارایه سخت افزارهای جدید مثل هارد SSD NVME سامسونگ و همچنین CPU های جدید intel core i9 / amd ryzen 3700 سرعت کارکردن در این سایت رو بهبود بخشیده.

VPS Binance

▣ کاربران ایرانی فعلا امکان ثبت نام بصورت مستقیم و با IP ایران یا با خرید سرور مجازی ایران در این سایت ندارند به همین خاطر بلوسرور سرورهایی با IP کشورهای آلمان و فنلاند برای استفاده از این سایت ارایه میدهد.


IP ( آی پی ) ثابت بایننس

▣ برای تهیه IP ثابت نیاز به یک سرور مجازی دارید که در یک کشور خارجی و ترجیحا اروپایی باشه، هر VPS بایننس بصورت پیش فرض دارای یک IP است. در طول دوره ای که سرور مجازی را تمدید میکنین IP بایننس شما ثابت است. ولی در صورت استفاده از V P N، ممکن است هر بار با یک IP جدید به بایننس وصل بشید و IP شما در هر بار اتصال ثابت نباشد، همچنین در صورت قطع شدن V p .N آی پی ایران شما به سایت بایننس متصل میشود که باعث تشخیص هویت واقعی و مسدود شدن حسابتان میشود.


VPS مناسب بایننس

▣ انتخاب حداقل پلن 4 گیگابایت رم


▣ انتخاب CPU و سخت افزار جدید در تهیه سرور مجازی


▣ انتخاب کشور مناسب و عدم تغییر لوکیشن و IP






ویدیو اتصال به ریموت دسکتاپ





ویدیو اتصال از موبایل به VPS