0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

کاربران عزیز بلوسرور ، برای بررسی مشکلات و هرگونه سوالات باید از طریق سیستم پشتیبانی بلوسرور اقدام کنند تا درخواست اونها به پشتیبانی ارسال بشه و تیم پشتیبانی ، مشکلات کاربران رو بررسی و رفع کنه. زمان بررسی تیکت ها هم به ترتیب اولیت ارسال و مدت زمانی که برای هر مشکل طول میکشه ، به ترتیب انجام میشه.

برای این منظور ابتدا وارد پنل کاربری بلوسرور بشید و از منوی بالا ” ارسال تیکت پشتیبانی ” رو انتخاب کنید.

  • حتما توجه داشته باشید که ابتدا باید وارد پنل کاربری بشید ، تا مشخصات سرویسی که استفاده میکنید برای تیم پشتیبانی قابل مشاهده باشه ، و اگر وارد پنل کاربری نشید ، بخش پشتیبانی قادر به مشاهده نوع سرویس شما نیستند.
آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

 

در صفحه باز شده زیر ، بخش مربوطه ای که به سرویس شما مربوط هست رو انتخاب کنید.

سایر آموزش ها  آموزش پرداخت فاکتور سرویس های بلوسرور

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

 

در این صفحه اطلاعات و موضوع سوال یا مشکل رو پر کنید ، و در بخش پیام ، شرح دقیق مشکل خودتون رو ارسال کنید.

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)