1. محتويات وب سايت بايد مطابق قوانين جمهوری اسلامي ايران باشد .
2. بلوسرور می تواند در هر زمانی با اطلاع یا بدون اطلاع قبلی ، قوانین را اصلاح و یا تغییر دهد .
3. ارسال ایمیل های انبوه ، اسپم و تبلیغاتی از سرویس های هاست و سرور مجازی بلوسرور ممنوع است .
4. در صورت درخواست مراجع قضایی ، بلوسرور موظف است اطلاعات کاربر را تسلیم نهاد مربوطه نماید .
5. راه اندازی هر گونه سایت مرتبط با فیشینگ ، هک ، مسایل جنسی ، صفحات جعلی و ... ممنوع می باشد .
6. مسئولیت محتوای سایت های کاربران بر عهده صاحب سایت بوده و بلوسرور هیچ مسئولیتی در قبال محتوای سایت ها ندارد .
7. تا زمانی که هزینه سرویس خود را می پردازید ، سرویس شما فعال خواهد بود ، جز در مواردی که قوانین را نقض کرده باشید .
8. مسئولیت حفاظت از اطلاعات ، اعم از نام های کاربری و کلمه های عبور بر عهده صاحب سرویس بوده و بلوسرور مسئولیتی در قبال لو رفتن آنها ندارد .
9. بلوسرور، تنها شخصی را به عنوان مالک واقعی سرویس می شناسد که سرویس مورد نظر (هاست ، سرور مجازی ، دامنه) در ناحیه کاربری آن شخص وجود داشته باشد .

1. در صورت عدم پرداخت فاکتور ، سرور مجازی حداکثر تا 2 روز نگهداری میشود.
2. سرورهای مجازی ها، مشمول عملیات بکاپ گیری نمی باشند و مدیران سرورها باید از آنها بکاپ تهیه کنند.
3. هزینه نصب اولیه و مجدد انواع پنل (سی پنل ، دایرکت ادمین ، centos web panel و ...) 8 هزارتومان است .
4. سرورهای مجازی ، با پنل مدیریت ( خاموش ، روشن ، نصب اولیه سیستم عامل و کانفیگ اولیه . . . ) ارائه میشود .
5. هرگونه حمله اعم از DDOS یا Flood ، Port scan و غیره در سرور ممنوع بوده و باعث بسته شدن سرور خواهد شد.
6. تا زمانی که هزینه سرویس خود را می پردازید ، سرویس شما فعال خواهد بود ، جز در مواردی که قوانین را نقض کرده باشید.
7. تمامی پلن های سرورهای مجازی ، تابع قوانین دیتاسنتر بوده و در صورت مشاهده قانون شکنی ، بلوسرور با کاربر مربوطه برخورد خواهد کرد .
8. سرورها به صورت مدیریت نشده بوده و در صورت بروز مشکل نرم افزاری در سرورها ، بلوسرور می تواند با برآورد هزینه مشکلات را برطرف کند.

1. استفاده از هاست های اشتراکی جهت راه اندازی آپلودسنتر و دانلودسنتر و یا موارد مشابه اکیدا ممنوع میباشد .
2. تا زمانی که هزینه سرویس خود را می پردازید ، سرویس شما فعال خواهد بود ، جز در مواردی که قوانین را نقض کرده باشید.
3. فضای ارائه شده برای میزبانی سایت و فایل های مربوط به اسکریپت می باشد و آرشیو و دانلود فایل در این هاست ها مجاز نیست.
4. در سرویس های میزبانی هاست وب و هاست وردپرس ، از سایت ها بکاپ تهیه می کنیم ، اما تضمینی برای سالم بودن یا سایر مشکلات بکاپ و هاست نمیکنیم و مدیران سایت ها حتما باید جداگانه بکاپ تهیه کنند و نگهداری کنند. گاهی شاهد این هستیم که مدیران سایت ها میگویند که خرج میلیونی برای سایت کرده اند و سایتشان دچار مشکل شده، اما حاضر نیستند از سایتشان بکاپ بگیرند یا یک سرویس برای بکاپ سایتشان تهیه کنید.

1. سرویس های مسدود شده ، مشمول بکاپ گیری نمی شوند .
2.تنها سرویس های هاست وب و هاست وردپرس شامل عملیات بکاپ گیری می شوند.
3. بلوسرور از سرویس های هاست وب و دانلود بکاپ تهیه میکند ، اما مدیران سایت ها حتما جداگانه بکاپ تهیه کنند.
4. ریستور بکاپ ، دو بار در هر ماه رایگان بوده و برای دفعات بعد ، بابت هر بار ریستور مبلغ 5.000 تومان دریافت خواهد شد.
5. بک آپ های گرفته شده از سایت قابل ارایه به کاربر نیست و کاربران باید قبل از مسدود شدن سرویس یا سایر مشکلات بکاپ تهیه کنند.
6. بلوسرور مسئول خسارات شدید ناشی از تحریم های بین المللی، جنگ ، سیل و خراب شدن سخت افزار سرور ، سوختن هارد و از بین رفتن اطلاعات کاربران به هر دلیلی نیست و به همین علت مدیران سایت ها موظف هستند که همیشه از سایت ها بصورت مرتب بکآپ گرفته و دانلود کنند و از آنها نگهداری نمایند.
7. چون بکاپ گیری بصورت خودکار انجام میشود ، ممکن هست بعضی سایت ها بدلیل حجم بالا یا سایر مشکلات از اطلاعات آنها بکاپ تهیه نشود و مدیران سایت ها باید جداگانه اقدام به تهیه بکاپ کنند.
8. در سرویس های میزبانی هاست وب و هاست وردپرس ، از سایت ها بکاپ تهیه می کنیم ، اما تضمینی برای سالم بودن یا سایر مشکلات بکاپ و هاست نمیکنیم و مدیران سایت ها حتما باید جداگانه بکاپ تهیه کنند و نگهداری کنند. گاهی شاهد این هستیم که مدیران سایت ها میگویند که خرج میلیونی برای سایت کرده اند و سایتشان دچار مشکل شده، اما حاضر نیستند از سایتشان بکاپ بگیرند یا یک سرویس برای بکاپ سایتشان تهیه کنید.

1. تمامی دامنه های IR به نام مشتری و در پنل Nic مشتری ثبت خواهد شد .
2. مسئولیت انتخاب نام دامنه با مشتریست و پس از ثبت دامنه به هیچ عنوان امکان تغییر نام و یا لغو دامنه موجود نمیباشد.
3. برای تمدید دامنه مشتری موظف است تا قبل از فرارسیدن تاریخ انقضای دامنه نسبت به تمدید دامنه اقدام نماید در غیر اینصورت چنانچه دامنه منقضی شده و توسط شخص دیگری ثبت شود، مسئولیتی به عهده شرکت نمی باشد.

1. فاکتور مربوط به سرویس ها 10 روز زودتر موئد پرداخت صادر می شوند .
2.کد تخفیف تنها برای خرید سرویس بوده و قابل تمدید برای سایر سرویس های فعال نیست.
3. ممکن است بلوسرور در مناسبت های خاص ، کد های تخفیف یا بسته های تشویقی ارائه کند .
4. بلوسرور این حق را دارد که در صورت نوسانات بازار ارز و یا تورم ، برای جلوگیری از ضرر و زیان ، تعرفه ها را تغییر دهد .
5. در صورت عدم پرداخت فاکتور ، سرویس مسدود خواهد شد و در صورت عدم پرداخت برای سرور مجازی تا 2 روز و برای هاست تا 15 روز بعد از مسدود شدن ، سرویس به کلی حذف خواهد شد .
6. تمامی سرویس ها فقط با پرداخت فاکتور فعال یا بازگشایی می شوند و در صورت تعلیق سرویس به علت عدم پرداخت ، از بازگشایی وبسایت به هر دلیلی (انتقال – بکاپ گیری و . . . ) بدون پرداخت فاکتور معذوریم .
7.سرویسهای هاست وب و هاست وردپرس شامل 7 روز گارانتی بازگشت وجه و سرویس سرور مجازی شامل 3 روزگارانتی بازگشت وجه هستند ، در صورتی که مشکل از سمت بلو سرور باشد تمام مبلغ بازگشت داده میشه ، اما اگر کاربر سرویس را بدون دلیل لغو کند 30% بابت راه اندازی اولیه از مبلغ پرداخت شده کسر خواهد شد .

1. مشکلات خود را فقط از یک روش پشتیبانی پیگیری کنید .
2. متن ارسالی تیکت ها حتما باید به زبان شیرین فارسی باشد.
3. ایجاد تیکت های متعدد برای یک مشکل ، اسپم بوده و تیکت های مربوطه بسته خواهد شد .
4. در صورت نصب قالب ، پلاگین خاص و یا انجام طراحی ، پشتیبانی می تواند هزینه آن را از وبمستر دریافت کند .
5. در ارسال تیکت ها سعی کنید از موضوعات مرتبط با مشکل و در متن تیکت ها از الفاظ مودبانه و رسمی استفاده کنید .
6. در صورت نیاز به بررسی مجدد ، پاسخ خود را در همان تیکتی که باز کردید ارسال کنید و از ایجاد تیکت جدید برای هر پاسخ خودداری فرمایید .
7. پشتیبانی آنلاین و تلگرام ، جهت مشاوره فروش و سوالات قبل از خرید می باشد . برای حل مشکلات فنی باید از سیستم تیکت استفاده شود .
8.زمان پاسخگویی به تیکت ها بر اساس اولویت ارسال آنها است و زمان رسیدگی به تیکت ها بر اساس مدت زمانی که طول مکیشه تا مشکل حل بشه متغیر است. (بین 1 تا 12 ساعت)
9. وظیفه پشتیبانی حل مسائل و مشکلاتی است که مربوط به سرور می باشد و پشتیبانی از پلاگین ها ، سیستم های مدیریت محتوا و . . . باید توسط سایت انتشار دهنده سیستم انجام شود .
10. بعد از راه اندازی سرویس ، نصب اسکریپت ها و یا راه اندازی سایت باید توسط کاربر انجام شود. بلوسرور فقط سرویس دهنده هاست بوده و نصب اسکریپت و راه اندازی سایت ، از عهده پشتیبانها خارج می باشد .

error: