1. محتويات وب سايت بايد مطابق قوانين جمهوری اسلامي ايران باشد .
2. بلوسرور می تواند در هر زمانی با اطلاع یا بدون اطلاع قبلی ، قوانین را اصلاح و یا تغییر دهد .
3. در صورت درخواست مراجع قضایی ، بلوسرور موظف است اطلاعات کاربر را تسلیم نهاد مربوطه نماید .
4. ارسال ایمیل های انبوه ، اسپم و تبلیغاتی از سرویس های سرور مجازی بلوسرور ممنوع است .
5. راه اندازی هر گونه سایت مرتبط با فیشینگ ، هک ، مسایل جنسی ، صفحات جعلی و ... ممنوع می باشد .
6. مسئولیت محتوای سایت های کاربران بر عهده صاحب سایت بوده و بلوسرور هیچ مسئولیتی در قبال محتوای سایت ها ندارد .
7. تا زمانی که هزینه سرویس خود را می پردازید ، سرویس شما فعال خواهد بود ، جز در مواردی که قوانین را نقض کرده باشید .
8. مسئولیت حفاظت از اطلاعات ، اعم از نام های کاربری و کلمه های عبور بر عهده صاحب سرویس بوده و بلوسرور مسئولیتی در قبال لو رفتن آنها ندارد .
9. بلوسرور، تنها شخصی را به عنوان مالک واقعی سرویس می شناسد که سرویس مورد نظر ، در ناحیه کاربری آن شخص وجود داشته باشد .
10. بلوسرور مسئول خسارات شدید ناشی از تحریم های بین المللی، جنگ ، سیل و خراب شدن سخت افزار سرور ، سوختن هارد و از بین رفتن اطلاعات کاربران به هر دلیلی نیست و به همین علت مدیران سایت ها موظف هستند که همیشه از سایت ها بصورت مرتب بکآپ گرفته و دانلود کنند و از آنها نگهداری نمایند.
11.کاربرانی که از سرویس های بلوسرور استفاده میکنن متعهد به قوانین این سایت بوده و کلیه قوانین بلوسرور را پذیرفته اند.

1. در صورت عدم پرداخت فاکتور ، سرور مجازی حداکثر تا 2 روز نگهداری میشود.
2. سرورهای مجازی ها، مشمول عملیات بکاپ گیری نمی باشند و مدیران سرورها باید از آنها بکاپ تهیه کنند.
3. هزینه نصب اولیه و مجدد انواع پنل (سی پنل ، دایرکت ادمین ، centos web panel و ...) 8 هزارتومان است .
4. سرورهای مجازی ، با پنل مدیریت ( خاموش ، روشن ، نصب اولیه سیستم عامل و کانفیگ اولیه . . . ) ارائه میشود .
5. هرگونه حمله اعم از DDOS یا Flood ، Port scan ، کرک و غیره در سرور ممنوع بوده و باعث بسته شدن سرور و حذف آن در هر بازه ی زمانی از خرید خواهد شد و به دلیل خسارات وارده و عدم رعایت قوانین هزینه آن بازگشت داده نخواهد شد.
6. تا زمانی که هزینه سرویس خود را می پردازید ، سرویس شما فعال خواهد بود ، جز در مواردی که قوانین را نقض کرده باشید.
7. تمامی پلن های سرورهای مجازی ، تابع قوانین دیتاسنتر بوده و در صورت مشاهده قانون شکنی ، بلوسرور با کاربر مربوطه برخورد خواهد کرد .
8. سرورها به صورت مدیریت نشده بوده و در صورت بروز مشکل نرم افزاری در سرورها ، بلوسرور می تواند با برآورد هزینه مشکلات را برطرف کند.

1. فاکتور مربوط به سرویس ها 10 روز زودتر موئد پرداخت صادر می شوند .
2.کد تخفیف تنها برای خرید سرویس بوده و قابل تمدید برای سایر سرویس های فعال نیست.
3. ممکن است بلوسرور در مناسبت های خاص ، کد های تخفیف یا بسته های تشویقی ارائه کند .
4. بلوسرور این حق را دارد که در صورت نوسانات بازار ارز و یا تورم ، برای جلوگیری از ضرر و زیان ، تعرفه ها را تغییر دهد .
5. در صورت عدم پرداخت فاکتور ، سرویس مسدود خواهد شد و در صورت عدم پرداخت برای سرور مجازی تا 2 روز ، سرویس به کلی حذف خواهد شد .
6. تمامی سرویس ها فقط با پرداخت فاکتور فعال یا بازگشایی می شوند و در صورت تعلیق سرویس به علت عدم پرداخت ، از بازگشایی سرویس به هر دلیلی (انتقال – بکاپ گیری و . . . ) بدون پرداخت فاکتور معذوریم .
7.سرور مجازی دارای 3 روزگارانتی بازگشت وجه تا 3 روزاول خرید است ، در صورتی که مشکل از سمت بلو سرور باشد تمام مبلغ بازگشت داده میشه ، اما اگر کاربر سرویس را بدون دلیل لغو کند 30% بابت راه اندازی اولیه از مبلغ پرداخت شده کسر خواهد شد .
8. هزینه لایسنس های کنترل پنل سایت ها و ... شامل بازگشت وجه نمیشود.

1. مشکلات خود را فقط از یک روش پشتیبانی پیگیری کنید .
2. متن ارسالی تیکت ها حتما باید به زبان شیرین فارسی باشد.
3. ایجاد تیکت های متعدد برای یک مشکل ، اسپم بوده و تیکت های مربوطه بسته خواهد شد .
4. در صورت نصب قالب ، پلاگین خاص و یا انجام طراحی ، پشتیبانی می تواند هزینه آن را از وبمستر دریافت کند .
5. در ارسال تیکت ها سعی کنید از موضوعات مرتبط با مشکل و در متن تیکت ها از الفاظ مودبانه و رسمی استفاده کنید .
6. در صورت نیاز به بررسی مجدد ، پاسخ خود را در همان تیکتی که باز کردید ارسال کنید و از ایجاد تیکت جدید برای هر پاسخ خودداری فرمایید .
7. پشتیبانی آنلاین و تلگرام ، جهت مشاوره فروش و سوالات قبل از خرید می باشد . برای حل مشکلات فنی باید از سیستم تیکت استفاده شود .
8.زمان پاسخگویی به تیکت ها بر اساس اولویت ارسال آنها است و زمان رسیدگی به تیکت ها بر اساس مدت زمانی که طول مکیشه تا مشکل حل بشه متغیر است. (بین 1 تا 12 ساعت)
9. وظیفه پشتیبانی حل مسائل و مشکلاتی است که مربوط به سرور می باشد و پشتیبانی از پلاگین ها ، سیستم های مدیریت محتوا و . . . باید توسط سایت انتشار دهنده سیستم انجام شود .
10. بعد از راه اندازی سرویس ، نصب اسکریپت ها و یا راه اندازی سایت باید توسط کاربر انجام شود. بلوسرور فقط سرویس دهنده هاست بوده و نصب اسکریپت و راه اندازی سایت ، از عهده پشتیبانها خارج می باشد .

error: