آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7

 

کاربران عزیز بلوسرور ، برای بررسی مشکلات و هرگونه سوالات باید از طریق سیستم پشتیبانی بلوسرور اقدام کنند تا درخواست اونها به پشتیبانی ارسال بشه و تیم پشتیبانی ، مشکلات کاربران رو بررسی و رفع کنه. زمان بررسی تیکت ها هم به ترتیب اولیت ارسال و مدت زمانی که برای هر مشکل طول میکشه ، به ترتیب انجام میشه.

برای این منظور ابتدا وارد پنل کاربری بلوسرور بشید و از منوی بالا ” ارسال تیکت پشتیبانی ” رو انتخاب کنید.

  • حتما توجه داشته باشید که ابتدا باید وارد پنل کاربری بشید ، تا مشخصات سرویسی که استفاده میکنید برای تیم پشتیبانی قابل مشاهده باشه ، و اگر وارد پنل کاربری نشید ، بخش پشتیبانی قادر به مشاهده نوع سرویس شما نیستند.
آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

 

در صفحه باز شده زیر ، بخش مربوطه ای که به سرویس شما مربوط هست رو انتخاب کنید.

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

 

در این صفحه اطلاعات و موضوع سوال یا مشکل رو پر کنید ، و در بخش پیام ، شرح دقیق مشکل خودتون رو ارسال کنید.

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

Share
error: